2006-09-04

Steam + PopCap games = hry zadarmo (k vyzkoušení)

Za tu dlouhou dobu, kdy mám na svém počítači nainstalovaný Steam, jsem tenhle víkend poprvé pocítil nějaké zadostiučinění. Od dob zakoupení Half-Life 2 jsem jej vnímal nejprve jako vetřelce, který jen zabírá místo na disku, prodlužuje spouštění her a nutí mě tu a tam znovu zadat své heslo (zkuste mít jeden Steam account a dva uživatelské účty) i když jsem jej dal zapamatovat.

Co změnilo můj názor na věc? Dostal jsem něco zadarmo ;)

30. srpna se totiž na Steamu objevily hry od vývojářů z PopCap Games. 17 kousků a u každého máte hodinu hraní zdarma! Většina her (demo verzí) má jenom pár mega, takže není problém je rychle stáhnout a vyzkoušet. I když po jedné

Tak na co čekáte ... jděte si zkusit alespoň Zumu, moje žena mu totálně propadla a to jak na mobilu, tak v téhle podobě. Narozdíl od mobilu se tenhle dost dobře ovládá.

Mě osobně kluci od Steamu trochu nakrkli, že v žádném balíčku her není ta jejich Talismania. Kupovat takovouhle blbost za cca 24 dolarů ($19.95 + daň) přeci jen zatím nehodlám, i když s nějakými dalšími dvěma hrami bych si za 40 dolarů říct nejspíš nechal.

Žádné komentáře: