2005-06-16

Odpočívej v pokoji

Ještě ve středu jsem měl funkční počítač. Krásný tichý Dell OptiPlex 260 (nebo tak nějak), ty samé mají porůznu i všude možně - viděl jsem je například na hlavní poště v Českých Budějovicích.

Jenže všechno má svou cenu. Zrovna tak i tichý chod našich PC.

V pondělí se začal vztekat kolega, že viděl BSOD (blue screen of death = taková ta modrá obrazovka, když se windows něco hodně nelíbí). A když zjistil, že mu počítač už do windows nenastartuje, vztekal se ještě víc.

Inu pomudrovali jsme všichni, jaká že smůla ho postihla a život šel dál. Naštěstí jsem si trochu zazálohoval data - ale nic se nemá přehánět - vzal jsem jen to nejnutnější a pracoval dál. V úterý přišli páni z firmy, která má PC na starosti. A že prý to není nic neobvyklého, že ty disky se v těch našich počítačích dost hřejou a že bude tepleji. Už ve středu dopoledne přinesli nový disk a dokonce se všemi daty! Kolega se rozradostnil, byl rád, že mu tam ten jeho nepořádek zbyl všechen.

Jenže ouha můj disk vydržel sotva do oběda a křach! Stejné symptomy - BSOD, restart. Telefonát na call centrum.

Je čtvrtek - naštěstí již po obědě - a stále se nikdo neukázal.

:(

Žádné komentáře: