2005-06-29

Fórum zadarmo

Potřebovali jste někdy fórum pro své soukromé účely zdarma?

Já ano. Zvažoval jsem několik možností, od placeného hostingu s vlastnoručně nainstalovaným phpBB, až po nějaké forum, nebo jiný prostředek hostovaný za peníze.

Naštěstí jsem narazil na tuhle adresu, kde je možné si fórum založit zdarma! Takže pokud vám nevadí občasná textová reklama (tu a tam mezi jednotlivými příspěvky v konkrétních fórech), tak je to služba pro vás.

Ač je mě osobně reklama příjemná jako osina v zadnici, tak v téhle podobě jsem ochoten ji akceptovat a uznat (tzn. nechat si ji zobrazit). A to je v mém případě co říct. Většinou totiž všechnu reklamu pomocí Adblocku nemilosrdně vyzobu. Do posledního odkazu.

Zatím jediné mínus, na které jsem narazil je nemožnost exportu/importu dat z databáze. Takže co tam jednou napíšete, tak tam taky zůstane. Jinak mohu zatím doporučit.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!