2005-06-27

Guild Wars - poznejte zajímavé lidi!

Za svůj relativně krátký život už jsem hrál všechno možné — od pen&paper her na hrdiny až po nejrůznější odrůdy RPG (= roleplaying game = hra na hrdiny) počítačových. Ale Guild Wars mě překvapují čím dál víc. Nejenže je začal distribuovat i JRC a stojí u nich o 800,- Kč méně, než jsem je pořídil já (na funstore.cz), ale hlavně tvůrci hru týden co týden vylepšují. Nicméně, zmínit jsem se chtěl o něčem úplně jiném.

Při včerejší pařbě jsem trochu asistoval jednomu virtuálnímu hrdinovi. Nejprve se náš hovor točil kolem herních mechanismů (herní manuál je totiž na takové věci skoupý). Poradil jsem mu jak splnit jeden složitější úkol. Náš hovor se stával víc a víc osobním.

Vždycky jsem se snažil pro náš cech (anglicky guild) sehnat dospělé hráče. Ten, se kterým jsem se včera setkal splňuje toto kritérium více než ostatní. Snad neprozradím příliš, když řeknu, že v roce, kdy jsem se narodil, sloužil na americké základně poblíž německého Kaiserslautern. A to už je pěkná řádka let.

Takže vzhůru do světa Guild Wars poznat zajímavé lidi.

Žádné komentáře: