2007-04-19

Vyšla nová verze mailového klienta Thunderbird od Mozilly

Tak je to tady, verze 2.0 mého oblíbeného emailového klienta Mozilla Thunderbird je k dispozici (česká verze pro windows).

Jelikož jej používám pouze v práci (doma mám gmail a ten si ani lokálně nestahuju, není proč) a tak jsem se zatím snažil vyhnout všem betám. Ale finální verzi, po té jsem skočil hned.

Před instalací jsem si pro jistotu ještě zazálohoval Thunderbirdí profil (najdete ho v 'Documents and Settings\[vaše uživatelské jméno]\Application Data\Thunderbird'), ale zatím vypadá, že to nebylo ani potřeba. Ale jistota je jistota.

A co stojí v nové verzi za to? Rozhodně jsem si již stihl oblíbit browserovou navigaci mezi zprávami pomocí 'zpět' a 'vpřed' a také jednodušší přiřazování štítků zprávám (ty je pak možné podle těchto štítků také třídit). Zlepšil se také celkový vzhled a podle prvních zkušenostís nejspíše také rychlost komunikace přes IMAP.

Kolem a kolem mám z této verze opravdu radost.

Žádné komentáře: