2005-09-29

Sbohem email.cz!

Tak jsem se konečně rozhoupal a opustil email.cz.

Ještě donedávna jsem jako svou primární emailovou adresu používal freemail "email.cz". Ale v poslední době se stalo pár věcí, které mě od této služby doslova odtrhly. První událostí v řadě byla nedostupnost systému koncem ledna, kterou jsem ale překousl a doufal, že po předcházejících dobrých zkušenostech je to jenom přechodné zaškobrtnutí.

V průběhu letošního roku se mi však při stahování zpráv přes POP3 stále častěji stávalo, že zprávy přicházely tu duplicitně, tu bez správných hlaviček. I tyto pihy na kráse jsem byl ochoten překousnout. Jenže když email.cz spolkla společnost seznam.cz, tak jsem si řekl, že tohle tedy vážně ne a začal se ohlížet po jiném vhodném útočišti pro mé emailové potřeby.

To jsem předevčírem nalezl u služby GMail a zatím jsem mimořádně spokojen. Uživatelské rozhraní je velmi přívětivé a stroze jednoduché (a tudíž i velmi přehledné!). Celá aplikace je velmi logicky navržená (odpověď je pouze jeden klik daleko od čtení příchozí pošty!). Osobně mě velmi překvapilo například používání "štítků" místo složek (na tuto kategorizaci jsem zvyklý ze systému del.icio.us)!

Co říci na závěr?

Snad jen, že pokud někdy uvažujete o založení emailové schránky, berte v úvahu i jiné poskytovatele, než ty nejprofláknutější.

P.S.: Že byste chtěli na Gmail a nevíte jak? Pozvěte se sami :)

Žádné komentáře: