2005-10-03

Elder Scrolls - Oblivion ... to musíte vidět!

Tak jsem před chvílí dotahal a shlédnul video. Je to 20ti minutová ukázka ze hry Elder Scrolls IV: Oblivion. A ještě teď nemám slov.

Ze všech těch preview, rozhovorů a dalších střípků informací, co byly na netu k sehnání, jsem si poskládal nějaký obraz oné hry, ale tohle video daleko předčilo moje očekávání.

Než se o něm rozbásním dál, tak tady máte odkaz a stahujte a stahujte (má to jenom 120 MB). Mám takový pocit, že ještě koluje na internetu plná verze toho DVD (i když tamten torrent je už nejspíš dead).

Shrnu to v několika málo bodech:
  • nejvíc mě překvapila fyzika - je prostě všude. Už se těším, jak nepřátele fyzikálně postřílím :)
  • ty světla jsou prostě geniální - doufám, že to moje 9700Pro utáhne alespoň při 800x600 :|
  • umělá inteligence NPCček je fakt ujetá. To bude lepší šmíring, než ve vile ... hehe
  • konečně žádné "expy" a "levly"! hurá!
  • a tmavý dungeony ...
  • a dobrý akční souboje ...
  • a vůbec!
Hudba budoucnosti, říkáte si? Omyl, předprodej nikdy nespí. Tak na nic nečekejte a hnedka si jí mazejte objednat, třeba jí ještě pod stromečkem zapaříte :)

Žádné komentáře: