2006-06-15

Blog a Flock

Tak jsem dneska díky netvibes (používám tuhle stránku jako multi feed-reader) zjistil, že už vyšla betaverze prolhížeče Flock. Tenhle prohlížeč je postaven nad Firefoxem a jeho hlavním zaměřením je sféra blogování, sdílení fotografií a záložek.

Dokud byla k dispozici pouze vývojářská alfa verze, tak jsem si netroufal rozbourat si své domácího mazlíčka Firefoxe tím, že bych vedle něj nainstaloval nějaký potenciálně nebezpečný prohlížeč. Jenže jak jsem zjistil, že je k dispozici betaverze, můj strach opadl.


Jo a tenhle spot píšu přímo z Flocka. Ale to už jste si asi všimli

Instalace proběhla bezproblémově. Jen import záložek z Firefoxe nezkoušejte (zvlášť ne z české verze). Flock totiž nezvládne naimportovat strukturu složek, tak byste se možná divili, co se vám to najednou v těch 'Favorites' urodilo.

Při prvním spuštění si pomocí průvodce nastavíte všechny požadované služby. V mém případě to byl photobucket.com a del.icio.us. Blogger.com jsem nastavoval až při 'File > New Blog Post'. Pokud jste zvyklí na Firefoxí rozšíření od del.icio.us, tak si v nastaveních (Tools > Accouns and Services > Favorites Sharing) rovnou zaškrtněte Options > Clicking star ... Ukládání záložek pak funguje pomocí hvězdy nalevo od adresního řádku. Ale trochu mi tady chybí 'tag autocomplete' a různé tagózní nápovědy, které del.icio.us ve svém rozhraní nabízí.

Upload fotek je taky jedna báseň a Web Snippets jsou velmi zajímavá věc, ale o těch až příště.

Žádné komentáře: