2006-02-06

Další důvod nemít schránku na seznam.cz

Jako kdyby nebylo dost toho, že je pondělí. Ještě navíc musím bojovat s mailovým systémem seznam.cz.

I když už svojí bývalou schránku na email.cz (dnes již plně vlastněný portálem seznam.cz) téměř nepoužívám, čas od času zjistím, které vzácnější konference jsem ještě neohlásil. Zrovna jako dnes ráno.

Přihlásil jsem se dnes ráno a koukám. Doručená pošta: 286, Spam a viry: 24. Od té doby, co přestalo fungovat staré nastavení stahování přes POP3, o čemž mě nikdo předem neinformoval, nechávám tu zbylou poštu prostě smrdět na serveru. Nevím proč, ale otevřel jsem složku "Spam a viry" a co nevidím, mezi spam se dostalo i několik mailů od Bruce Eckela (mindview.net) a Joela Spolskyho (joelonsoftware.com). A já pitomec se divil, proč už mi z těch konferencí tak dlouho nepřišlo. To už se nestane.

Ale důvod, proč jsem vlastně přišel zkontrolovat svou starou schránku byla naděje, že v ní najdu jednu starou přílohu. Zkopírovali gmail, tak snad zkopírovali i vyhledávání, říkám si a zadávám výraz do vyhledávacího pole. Ale ouha, nic to nenašlo, jenže důvodem není neexistence položky vyhovující výrazu, ale prostý fakt, že jsem si ještě neupgradoval schánku na 2000MB. Cituji:

Nebyla nalezena zpráva odpovídající zadaným kritériím.

Hledání nemohlo proběhnout, protože nemáte vytvořenu hledací databázi. Hledací databáze je vytvořena automaticky těm uživatelům, kteří mají schránku o velikosti 2 000 MB.

Paráda! Takže uživatelé, kteří nepotřebují velkou schránku nepotřebují ani vyhledávání. Brilantní logika. A zároveň další důvod, proč nepoužívat seznam.cz.

Žádné komentáře: