2006-01-25

Guild Wars reloaded?

Skoro to vypadá, že si zase (téměř po půlroční pauze) zahraju Guild Wars. Předevčírem mi zaskajpoval (= zatelefonoval, jenže zadarmo) kamarád, že by si rád zahrál Guild Wars. Že prý ho už Diablo II na Battle.net už nebaví a chtěl by si vyzkoušet něco nového.

Namlsal se minulý víkend, kdy byla možnost si vyzkoušet v PvP soubojích nová povolání z Guild Wars: Factions (skrýnšoty zde), datadisku, který by měl vyjít někdy na jaře (no uvidíme). Herní klíče pro tuhle událost byly ale limitovány jen na víkend a tak není divu, že se ozval hned v pondělí, že prý by si chtěl Guild Wars vyzkoušet a jestli by se to nedalo nějak zařídit. Hm, samozřejmě, že dalo — zapůjčením herního účtu. Sice to asi není úplně v souladu s herními pravidly, ale proč proboha nedává ArenaNet nějaké trialy pro lidi, kteří si chtějí hru vyzkoušet? Například Eve Online má pro každého 14 dní zdarma na vyzkoušení.

Na svém účtu jsem už sice měl obsazeny všechny 4 pozice na postavy, ale což, vyhovět jsem mu chtěl a tak jsem musel jednu smazat. Volba padla na hraničáře (nekromantku, mnicha a mesmera jsem si nechal) a to asi proto, že bych si s ním (s ní, jmenovala se Unseen Evil a byla to ona ;) eventuelně hru ještě rozehrál. Takže jsem si změnil heslo a dal mu přístup.

Včera mi zase skajpoval a vypadalo to, že už o tom hodně uvažuje. Není divu, graficky je hra pěkná a herní mechanika také docela stojí za to — tedy jestli jste příznivci taktických soubojů. Jak to tak vypadá, tak se asi ke Guild Wars vrátím. Vypadá to, že MMOG bez měsíčních poplatků má také své výhody.

Žádné komentáře: