2005-05-05

Taky jsem prošel evolucí!

Jedu z práce, jako obvykle. Vystoupím na Černém Mostě a pomalu stoupám vzhůru na nadchod, když tu můj pohled zachytí prosklený reklamní stojan vedle silnice. Nevěřícně čtu: "Microsoft Office prošel evolucí. A co vy?".

To snad nemohou myslet vážně!

Billboardy s člověkem s dinosauří hlavou. Viděl jsem už dva exempláře a na obou vypadají dinosauří lidé, jakoby neuměli do pěti počítat. První nejvíc vyzařuje submisivnost a druhá zoufalství. Viděl jsem již hodně takových výrazů ve tváři a sám zažil pár takových okamžiků.
Že by Microsoft konečně poznal, jak se cítí uživatelé jeho software a snažil se jim prostřednictvím reklamní kampaně omluvit? Vzhledem k titulku plakátu asi ne.

Vypadá to spíš, jako kdyby se snažil naznačit, že uživatelé nejsou hodni jeho dokonalých produktů (třeba jako Excelu, který neumí otevřít dva stejně pojmenované soubory) a měli by konečně dospět.

Je mi z toho nanic. Arogantní korporace.

Žádné komentáře: