2005-04-25

ČT opět boduje, tentokrát s hlasy z budoucnosti

Tak jsem se tuto neděli stal náhodným svědkem (byl jsem ve stejné místnosti s puštěnou televizí) pořadu ČT Otázky Václava Moravce. Tentokrát dostal možnost "honit si triko" námi všemi i médii velmi oblíbený, Standa Gross. Dýchánku se sice zůčastnil i Filip s KSČM, ale očividně pouze proto, aby vyjádřil Standovi oficiálně podporu a pochvalu.
Konkrétní informace už se mi sice z hlavy naštěstí odpařily (doslova, na tohle jsou nelepší 3D střílečky :) ), ale několik dojmů přece jenom zůstává: strana v rozvalu, premiér usmívající se jako školák a hlasy z budoucnosti.

Strana v rozvalu

Ať již je ČSSD v rozvalu, nebo ne, stejně se mi ten termín docela líbí. Je to totiž takové docela zajímavé přirovnání, které (ne)chtěně evokuje cosi velmi stabilního, například hrad, pozvolna se rozpadající v hromadu sutin porostlých mechem.
Zajímalo by mě, kdo tyhle nádherná slovní spojení vymýšlí.

Hlasy z budoucnosti

Druhý přenos a opět plný chyb. Otázky VM byl za poslední dobu (od korunovace papeže) druhý živý pořad, který jsem na ČT viděl a opět chyby. I když v tomto případě si myslím, že bylo mnohem více času na přípravu!
Připravené prostřihy z různých akcí a reakcí byly opatřeny datem a krátkým titulkem. Bohužel datum bylo v několika případech (po druhém jsem přestal počítat :) ) uvedeno špatně. Místo roku 2004 byl uveden 2005. Některé případy působily komicky, jiné spíše věštecky — jako hlasy z budoucnosti. No, představte si, že na Vás z televizní obrazovky v srpnu 2005 hovoří Stanislav Gross jako premiér ČR ... a ČT o tom má již koncem dubna záznam.

Z toho mi běhá mráz po zádech.

Žádné komentáře: