2008-05-22

Pidgin 2.3.0 -> 2.4.2 ... good bye češtino v ICQ

Tak jsem dneska na svém stroji s windows aktualizoval Pidgina z verze 2.3.0 na 2.4.2. Vyšší číslo, říkám si, bude lepší, rychlejší a tak. Jenže ouha! Nejprve se mi při přeinstalaci přibalených knihoven GTK psala konfigurace vzhledu (měl jsem takový moc hezký tmavý). To by mi ani tak nevadilo. Nastavení zpět nezabralo méně, než minutu. Když se chvíli na to neozvala žena s otázkou:

Chcex1a; k vehexi ty vajmhka? (česky "Chceš k večeři ty vajíčka?").

měl jsem trochu problémy s překladem. Takhle záludné mršení kódování jsem už chvíli neviděl.

Naštěstí máme oba GoogleTalk účet, tak jsme mohli v konverzaci pokračovat tam. Jinak nevím, jak dlouho bych to vydržel, než bych přešel zpět na osvědčenou 2.3.0.

Snad mi Google nějak poradí :|

Žádné komentáře: